Een netwerk moet het gewoon doen

Lig niet wakker van storingen of ellende: MatenICT houdt de wacht

Contracten voor systeembeheer door MatenICT

Een netwerk moet het gewoon doen. Storingen zijn wel het laatste waarop u zit te wachten. Die moeten dus zo veel mogelijk worden voorkomen. En doen ze zich toch voor, dan verwacht u dat ze direct worden verholpen.

Gelukkig is MatenICT er voor u, met systeembeheer in de breedste zin. Daar horen beveiligingsupdates, firewallchecks, veiligheidspatches en abonnementenbeheer bij. We signaleren terugkerende knelpunten en helpen als er hardware kapot gaat.

U ziet ons niet, maar we zijn er wel

Ongeveer 70% van ons werk kunnen we op afstand doen. Dus merkt u er niets van als wij voorkomen dat er een schijf volloopt of dat er een proces blijft hangen.

Dat vinden we wel eens jammer. Want u betaalt een vast bedrag per maand en ziet niet eens hoe hard we voor u werken. Vraagt u zich ooit af wat we doen? Kijk dan eens in de portal: daar kunt u alle tickets bekijken die we aanmaken als er een storing of issue is. Ook krijgt u elke maand een overzicht van ons, waarop u kunt zien wat we voor u hebben gedaan.

Tegelijkertijd is dit precies de reden waarom we zo van ons werk houden: uw systemen lopen als een zonnetje, omdat wij er goed voor zorgen.

Contractvormen voor systeembeheer

Omdat de ene organisatie de andere niet is, hebben we vijf contractvormen voor systeembeheer uitgewerkt. Weet u niet zeker welk contract de beste keus is voor uw organisatie?
Een telefoontje is genoeg: 0512 – 745025

Systeembeheer Brons

is ons basis-beheercontract. We monitoren op afstand alle onderdelen van uw netwerk. Doet zich een probleem voor, dan melden we dat. We vragen of u wilt dat wij het oplossen. Zo ja, dan gaan we aan de slag en lossen we het probleem op. U krijgt achteraf een factuur voor de werkzaamheden.

Systeembeheer Zilver

omvat het op afstand monitoren en beheren van het volledige netwerk. Problemen worden op afstand opgelost. Is dat niet mogelijk? Dan komen we naar u toe. Deze laatste stap valt buiten het contract en wordt dus gevolgd door een factuur. Ook als er een onderdeel moet worden vervangen, krijgt u een offerte en een aparte factuur. We regelen alles en dat nieuwe onderdeel gaat voortaan mee in het Zilver-contract. Dat beweegt namelijk mee met het aantal medewerkers en de apparatuur die u in gebruik heeft.

Systeembeheer Goud

Dit contract omvat alles wat in Zilver zit, plus probleemoplossing bij u op locatie als dat niet op afstand kan. Reistijd, reiskosten en uren op locatie zijn allemaal inbegrepen. Moet er apparatuur worden vervangen of nieuwe apparatuur worden besteld, dan komen die kosten erbij. Laat iemand een beeldscherm vallen of gaat er een kop koffie over een toetsenbord heen, dan zorgen wij direct voor reserve-apparatuur en installeren die voor u.

Systeembeheer Platinum

is een beheercontract voor grotere organisaties die regelmatig een service delivery manager over de vloer willen hebben. Onze collega kijkt en denkt mee over een vloeiend verloop van uw werkprocessen. De engineer maakt bijvoorbeeld nieuwe koppelingen, zet software en slimme verbindingen in om informatie veiliger te kunnen uitwisselen, uw klanten en leveranciers beter van dienst te zijn en nieuwe bedrijfsprocessen mogelijk te maken. We zorgen er altijd voor dat u kunt samenwerken met een vaste engineer met een vaste vervanger.

Systeembeheer op maat

Heeft u geen trek in een standaardcontract, maar wilt u wel bepaalde diensten afnemen? Zoals monitoring van de firewall of wifibeheer? Ook dan denken we met u mee. We nemen met u door welke apparatuur cruciaal is voor uw organisatie en leggen onze dienstverlening vast. Maatwerk, speciaal voor u.

Met een beperkt maatwerkcontract bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele issues. Toch kunt u altijd rekenen op onze steun. Gaat er ergens een alarmbel rinkelen, dan belt u met onze servicedesk en schieten we u te hulp.

Support van MatenICT

Heeft u een vraag? Komt u er even niet uit? Aarzel niet en bel onze Servicedesk. Onze klantgerichte Maten zitten voor u klaar. Ze proberen u telefonisch te helpen of via Hulp op Afstand. Lukt dat niet, dan komen we bij u langs.